English
כנסים ותערוכות
כנס שיווק למגזרים 2016

 

  

            כנס שיווק למגזרים 2016 יתקיים ב 14 בדצמבר במרכז הכנסים בכפר המכביה.

  

להורדת טופס רישום לחצו כאן       להורדת תוכנית הכנס לחצו כאן

 

ישראל מצויה בעיצומה של "מהפכה דמוגרפית" אשר במרכזה שינוי דרמטי בתמהיל האוכלוסייה על רקע הגידול בשיעור החרדים והערבים לעומת המגזר הכללי. בשנת 2059 צפויים המגזרים להוות כמחצית מאוכלוסיית ישראל. השינוי הצפוי ביחסים המספריים בהרכב האוכלוסייה לצד השינויים והתמורות שעוברים המגזרים באורחות החיים השמרניים, יביאו בעקבותיהם שינוי משמעותי ברמת החיים דפוסי ההתנהגות והרגלי הצריכה המגזרית.

 

בשנת 2015 מנתה האוכלוסייה החרדית בישראל למעלה מ־ 950 אלף נפש, קרי 11% מאוכלוסיית המדינה ואילו האוכלוסייה הערבית מנתה 1.78 מיליון נפש המהווים 21% מאוכלוסיית המדינה.

על פי תחזיות הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה משקל האוכלוסייה היהודית הלא-חרדית צפוי להתכווץ בעשורים הקרובים במידה ניכרת. בשנת 2040 אחוז התושבים היהודים לא כולל החרדים יקטן ויעמוד על 58.8% לעומת 68% ב2015. החרדים לעומת זאת יכפילו את שיעורם באוכלוסייה ויהוו כחמישית מאוכלוסיית ישראל עם שיעור של 19.9% ואילו שיעור הערבים בישראל יישאר כמעט ללא שינוי ויעמוד על 21.3%.

 

הכנס נועד להציג בפעם הראשונה במקום אחד את כל הנתונים, האתגרים וההזדמנויות הנגזרים מ"המהפכה הדמוגרפית" במטרה לסייע למקבלי החלטות בעולם העסקי להיערך נכונה להתמודדות עם האתגרים ולמימוש ההזדמנויות שבצדם.

 

תכנית הכנס כוללת מגוון הרצאות ודיונים העוסקים בניתוח ההשפעות והתהליכים המתרחשים במגזר הערבי ובמגזר החרדי ועל ההיערכות הנדרשת מחברות וספקים על מנת למצות את השינויים הצפויים.  

בין הדוברים והמרצים:
  • שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן
  • השפעות תרבותיות – כלכליות על הרגלי הצריכה של המגזר הערבי והחרדי - פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה
  • סיפור השוק – דפוסי הצריכה המגזרית, מכאן ולאן? - מר אבי ורטלסקי, מנכ"ל סטורנקסט מחקר ואסטרטגיה
  • מכור ההיתוך לסיר הבישול: תרבות האכילה הישראלית בראייה מגזרית - ד"ר יחיל צבן, מרצה בחוג לספרות, אוניברסיטת תל אביב
  • איפה קונה הצרכן הערבי ולאן פניו בעתיד - מר פדול מזאוי, מזאוי פרסומאים
  • פאנל: מפה לאוזן לדיגיטל... במגזר הערבי - בהשתתפות: גב' תמארה דבדוב מברשם, גב' מירוות רבאח, גב' ח'דיג'ה דסוקי, מר אחמד ראבוס  ובהנחיית גב' סוזן קזמוז- מזאוי 
  • טרנד הבריאות – האם הגיע למגזר? תמונת מצב והתייחסות - גב' מאס ותד, תזונאית ובעלת רשת מרפאות מאס קליניק
  • כשבני ברק ונצרת פוגשות את אסתי לאודר – שיווק קוסמטיקה יוקרתית למגזר החרדי והערבי - גב' שירל עודד, מנהלת שיווק, אסתי לאודר ישראל
  • איך בונים מותג מוביל במגזר החרדי – גב' טוני כהן, מנהלת השיווק הארצית של מכבי שירותי בריאות
  • הזדמנויות צריכה במגזר החרדי - גב' ליאת בן ציון, מנהלת אסטרטגיה, בולטון פוטנציאל
  • התפתחות הקולינריה במגזר החרדי -  גב' מירי זורגר, שפית ויועצת קולינרית
  • רב שיח קמעונאים וספקים "אתגרים והזדמנויות במגזר הערבי" בהשתתפות:
  • מר פאדי מוסטפא - מנהל שיווק קינגסטור / מר יוסף נח׳לה, קפה נח׳לה אדום   /מר מוריס סמארה,  אחים סמארה שפרעם / מר שאדי זייד, מנהל מכירות רושדי תעשיות מזון  ובהנחיית מר הישאם ג'ובראן, חוקר ומנהל מכון אפקאר למחקרי שוק.

להורדת קובץ תקצירי ההרצאות לחצו כאן

לפרטים נוספים לאודות הכנס פנו למשרדנו 03-6955806