Nativ Consulting5 בספט׳ 20181 דקותכיצד הצרכן האמריקאי מקבל החלטות בקניית מזון אחד הנושאים המעניינים ביותר את חברות המזון, ואולי אף החשוב שבהם, הוא כיצד הקונים מקבלים את ההחלטה אילו מוצרים להכניס לעגלת הקניות ואלו...
Nativ Consulting12 באוג׳ 20181 דקותחשיבות המחקר הסנסוריחדשנות היא עורק החיים של כל חברת מזון. למעלה מ-4,000 מוצרים (SKU's) חדשים מוצאים דרכם אל המדפים מידי שנה. מאות מיליוני שקלים מושקעים...
Nativ Consulting7 באוג׳ 20181 דקות המגמות העולמיות שישנו את פני ענף המזון השינויים בהרגלי הקניה והצריכה של מוצרי מזון הולכים וגוברים ועימם נוצרת מציאות חדשה שלא הכרנו קודם לכן. מהרחבת המותג הפרטי, המעבר לרכישת...
Nativ Consulting7 באוג׳ 20183 דקותתחליפים בריאים יותר למלח תחליפים בריאים יותר למלח למרות הקשיים בהורדת אחוז המלח במוצרי מזון, מספר שיטות פותחו, חלקן הוכחו כמוצלחות, והן מייצגות שלושה גישות...