top of page
חיפוש

חשיבות המחקר הסנסורי

תמונת הסופר/ת: Nativ ConsultingNativ Consulting

חדשנות היא עורק החיים של כל חברת מזון. למעלה מ-4,000 מוצרים (SKU's) חדשים מוצאים דרכם אל המדפים מידי שנה. מאות מיליוני שקלים מושקעים בתהליכי הפיתוח של מוצרים חדשים במטרה לרצות את יצר ההתנסות ההרפתקני של הצרכן הישראלי עם מוצרים חדשים.

המחקר הסנסורי הוא מהכלים הבסיסיים בפיתוח (ושדרוג) מוצרים חדשים שעשוי לקבוע במידה רבה את סיכויי ההצלחה שלהם.

על תרומתו של המחקר הסנסורי להצלחת הפיתוח של מוצרים חדשים קרא כאן.




29 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


© 2023 by Nativ Group

  • Black Facebook Icon
bottom of page