
אחד הנושאים המעניינים ביותר את חברות המזון, ואולי אף החשוב שבהם, הוא כיצד הקונים מקבלים את ההחלטה אילו מוצרים להכניס לעגלת הקניות ואלו מוצרים להשאיר על המדף לקונים האחרים.
מחקר שנערך בארה"ב על ידי “Greenwald & Associates" על פני שנים, בקרב למעלה מ1000 מרואיינים באמצעות פאנל הצרכנים של ResearchNow’s מציג שינויים על פני ציר הזמן ומנתח את הגורמים המשפיעים תוך התייחסות לפרמטרים כלליים, לשיקולים ותפיסות הנוגעים להיבט הבריאותי ולהיבטים הקשורים לרכיבים התזונתיים שבמוצר.
Commenti