top of page
חיפוש

כיצד הצרכן האמריקאי מקבל החלטות בקניית מזון

תמונת הסופר/ת: Nativ ConsultingNativ Consulting

אחד הנושאים המעניינים ביותר את חברות המזון, ואולי אף החשוב שבהם, הוא כיצד הקונים מקבלים את ההחלטה אילו מוצרים להכניס לעגלת הקניות ואלו מוצרים להשאיר על המדף לקונים האחרים.

מחקר שנערך בארה"ב על ידי “Greenwald & Associates" על פני שנים, בקרב למעלה מ1000 מרואיינים באמצעות פאנל הצרכנים של ResearchNow’s מציג שינויים על פני ציר הזמן ומנתח את הגורמים המשפיעים תוך התייחסות לפרמטרים כלליים, לשיקולים ותפיסות הנוגעים להיבט הבריאותי ולהיבטים הקשורים לרכיבים התזונתיים שבמוצר.






30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Commenti


© 2023 by Nativ Group

  • Black Facebook Icon
bottom of page