תכנית השיווק הינה החלק האופרטיבי של האסטרטגיה השיווקית. היא משמשת כמפה לביצוע פעילות השיווק בארגון. התכנית כוללת, בין היתר הגדרת יעדים, תחומי אחריות, לוחות זמנים, ותקציבים, בהתאם לפעילויות השונות. תכנית השיווק מתייחסת למכלול הפעילויות השיווקיות בארגון ומורכבת מסגמנטים שונים של הפעילות השיווקית דוגמת פעילות קטגורית מוצרים, פעילות מיתוג, מכירות, פיתוח מוצרים חדשים, וכדומה).

 

מזה למעלה מ 35 שנים מכינה נתיב יועצים תכניות שיווק למיטב החברות במשק, גדולות כקטנות, ובכלל זאת תכניות לשוק המקומי ותכניות המותאמות לפעילות בשווקי חו"ל.

תכניות שיווק

האסטרטגיה התקשורתית מהווה נגזרת של האסטרטגיה השיווקית והעסקית, ומשמשת אמצעי להצגת הפירמה, על כל ממשקיה, לגורמים שמחוץ לארגון (ללקוחות, לספקים ולצרכן הסופי, וכדומה). האסטרטגיה התקשורתית מהווה נדבך חשוב במיצובה של פירמה, ובאה לידי ביטוי במספר ערוצים:

  • בערוצי המדיה והניו-מדיה

  • ביחסי הציבור

  • בנקודות המכירה

  • בתקשורת הפנים-ארגונית

נתיב יועצים עובדת בשיתוף פעולה עם חברות הפרסום, יחסי הציבור, קד"מ ומיתוג, על מנת לוודא את יישומה הנכון של האסטרטגיה העסקית והאסטרטגיה התקשורתית, להשגת התוצאות המיטביות.

אסטרטגיה תקשורתית

יחידת ההדרכה של נתיב יועצים מתמחה בתכנון ובביצוע תכניות  הדרכה מעשיות המותאמות לדרישות הלקוח. תכנית ההכשרה מותאמת למאפייני הפעילות העסקית של הארגון, תוך התייחסות לבעיות המיוחדות המאפיינות את שוק המוצר הרלוונטי.

תכניות ההכשרה כוללות הדרכת סוכנים ואנשי מכירות, הדרכת דיילות מכירה, הדרכת צוותי טלמרקטינג וכן השתלמויות ותכניות העשרה להקניית כלים מעשיים בשיווק כגון אמנות המכירה, ניהול משא ומתן, הצגת נושא, שיפור השירות ללקוח, והשתלמויות בנושאים מגוונים על עולם הקמעונאות. 

פעילות ההדרכה מוגדרת לאחר ביצוע סקר צרכים פנימי ולימוד מעמיק של מאפייני סביבת העבודה ובחינת התנהלותם של אנשי המכירות ובעלי התפקידים בשטח. תכניות ההכשרה מועברות על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון מעשי רב ובסיוע אמצעי המחשה מגוונים הכוללים: סרטים מקצועיים, תרגילים וסימולציות.

הדרכה בשיווק ומכירות

מיתוג  הוא תהליך של הפיכת מוצר, שירות, או ארגון למותג. מטרת המיתוג הינה להציג את המוצר באופן שיפנה לקהלי היעד תוך הצגת היתרונות והתועלות שבו בצורה רציונאלית ורגשית כאחד, כך שיחושו הזדהות איתו ויעדיפו אותו על פני מוצרים אחרים. במסגרת המיתוג נקבעים גם ערכי המותג והבטחותיו לצרכנים. המיתוג נחשב לאחד הכלים החשובים להצלחת המוצר ובסיס להתנהלות המערך השיווקי שלו.

תהליך המיתוג כולל מספר שלבים:

  • אבחון וניתוח -  בדיקת ממדים שונים הרלוונטים  לאפיון המותג וערכיו (בארגון, בשוק ובענף), תוך התייחסות לסביבות העבודה השונות ולנקודות הממשק עם הצרכן.

  • הגדרת אסטרטגית המיתוג- אפיון שלד מותגי, הגדרת ערכים, מיצוב ובידול.

  • עיצוב המותג- טיפול בממדי הנראות השונים של המותג ליצירת השפה התקשורתית, תוך טיפול בממדים השונים ליצירת זהות מותגית .

  • הטמעת המיתוג- יישום בפועל של אסטרטגית המיתוג בסביבות העבודה השונות.

לנתיב יועצים ניסיון עשיר בתהליכי מיתוג של מוצרים חדשים וקיימים בתחום מוצרי הצריכה בכלל ובענף המזון בפרט. במסגרת תהליך המיתוג מביאה נתיב יועצים לידי ביטוי חשיבה אסטרטגית-שיווקית, לצד חדשנות קריאטיבית, המקנים ערך מוסף ללקוח לבניית מותג מנצח.

מיתוג (BRANDING)

חדשנות היא אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של כל פירמה עסקית. החדשנות יכולה לבוא לידי ביטוי הן בהיבט המוצרים והשירותים והן בהיבטים שיווקיים.

קבוצת נתיב מלווה את לקוחותיה בתהליכי פיתוח החדשנות בארגון וביישומה, החל משלב הרעיון, בשלבי הפיתוח וכלה ביישום בפועל. זאת, תוך שימוש בכלים מתקדמים ובחינה והערכה של כל אחד מן השלבים, על מנת להבטיח את ההצלחה האופטימלית.

חדשנות

© 2019 by Nativ Group

  • Black Facebook Icon