English
כנסים ותערוכות
Go Global Food Conference

 

לגלות את המפתח להצלחה בשווקים הבינלאומיים 

כנס  Go Global יתקיים ב 15 בינואר במרכז הכנסים בכפר המכביה.

להורדת טופס רישום לכנס לחצו כאן           להורדת תכנית הכנס לחצו כאן

הכנס יעסוק בהזדמנויות של חברות מזון ומוצרי צריכה ישראליות בשוק הגלובלי ועל הדרכים השונות לפרוץ לשווקים הבינלאומיים. הזדמנות חד פעמית לשמוע ולפגוש שורה של מומחים מהארץ ומהעולם בתחום האסטרטגיה הגלובלית ופיתוח השווקים בחו"ל, הקמעונאות הגלובלית והרגולציה בארה"ב ובאירופה.

על רקע הגברת החשיפה של שוק המזון הישראלי לייבוא והגברת התחרותיות בין היצרנים, היבואנים והקמעונאים, חברות מזון ישראליות רבות החלו לבחון את היכולת להשתלב בשווקים הגלובליים ולראות בייצוא מנוע צמיחה שיאפשר להם לצמוח ולגדול.

החברות הגדולות בענף גילו הכירו כבר לפני שנים בצורך להשקיע בפיתוח הפעילות בשווקים הגלובליים ועשו זאת בהרבה מן המקרים בהצלחה לא מובטלת. ליצרנים בסדר גודל קטן יותר החדירה לשוק הבינלאומי קשה יותר ויצרנים רבים מתקשים להתמודד עם שורת החסמים הכוללת בין השאר דרישות רגולטוריות, ריחוק מהשווקים, עלויות גבוהות של חדירה לשוק, שערי חליפין, מימון אשראי והחרמת תוצרת ישראלית. הכנס ידון בדרכים להתמודדות עם החסמים השונים ומימוש ההזדמנויות.

תכני הכנס
מליאות הכנס בהנחיית מר דן כנר

09:00-10:45 - מליאת פתיחה

  דברי פתיחה - עו"ד גליא שגיא, מנהלת איגוד תעשיות המזון

   שוק הקמעונאות הכשר בארה״ב והאם הוא גשר לשוק הכללי - מר אילן רון,  מנכ״ל Kayco ארה"ב  (חברת ההפצה הגדולה בעולם בתחום המזון הכשר)

Kayco is the merger of Kedem Foods, Kenover Marketing and B&W Foods, unique in its capability to handle a multi-brand portfolio that includes competing products that create added value for the customers while maintaining a competitive edge. It has a robust market presence in the US kosher market 

ההרצאה תעסוק בניתוח השוק הכשר בארה"ב ואופן התנהלותו תוך התייחסות לפוטנציאל הגלום בפלח שוק זה והיכולת למנף אותו לחדירה לשוק המזון הכללי על רקע המגמות העתידיות.

בהרצאה יינתנו דגשים להיבטים המעשיים של עבודה בשוק האמריקאי ומענה לשאלות כמו כיצד נקבע המגוון, איך לתמחר מוצר, מהן הטעויות הנפוצות ומה עומד מאחורי ההצלחות בשוק הכשר בארה"ב. 

 

 -  Achieving Success in America - What Makes a Successful Kosher Product 

Mr. Yakov M. Yarmov, Corporate Director,Ethnic Marketing and Specialty Foods 

  **Albertsons Companies

קניין ראשי של מזון כשר ואתני של תאגיד הקמעונאות אלברטסון,המפעיל מעל 2200 חנויות ב33 מדינות בארה"ב.)

While the international kosher market may be a perfect target to expand beyond the local Israeli market, isn't without its challenges.

Creating a strong presence in the kosher market is rarely as simple as shipping products overseas and then waiting for the sales to roll in.

This lecture will focus on the major practical challenges that exporters encounter in penetrating the US retail market and the way to address them

10:45-11:15 – הפסקת קפה

 

11:15-12:45 - מליאת הבוקר

  מר אלי שור, שותף ויו"ר הדירקטוריון, סרמוני תה בע"מ

 ההרצאה תתמקד בהצגת האסטרטגיה של חברת בוטיק, יצרנית תה הפועלת בשוק מקומי בו התחרות חזקה במיוחד. החברה בחרה לה כקו להתמקד במקום שחיים בו  99.9% מהאוכלוסייה קרי, בשוק הגלובלי.  בהרצאה נשתף איך ב-3 שנים של ניהול החברה מאז היא נרכשה על ידינו, למדנו למפות את השווקים, לפתח מוצרים מתאימים, ליצור קשרים, ולמנף את היתרונות שלנו כחברה קטנה להביא מכירות גדולות בשוק הבינלאומי.

 

FDA Made Easy  

Mr. Russell K Statman, Executive Director, Registrar Corp **
 (מומחה ברגולציה של ארה"ב)

Exporters and manufacturers of most foods, drugs and cosmetics to the USA must comply with the regulations of the United States Food and Drug Administration (“US FDA”).  US FDA officers are positioned at each U.S. port of entry to scrutinize products entering the USA.  Products which are not in compliance may be refused entry to the USA.  US FDA’s targeting system focuses on exporters and manufacturers whose products previously have been detained for compliance issues, so it is important to ensure that products are compliant before shipping to the USA.

This session will provide an organized and comprehensive explanation of US FDA requirements and of the U.S. FDA import process.  The following topics will be covered:

  1. A concise explanation of the US requirements for foods, drugs and cosmetics, including registration and other filings, labeling, processing, supply chain monitoring, and other requirements applicable to foods, drugs and cosmetics.
  2. An explanation of the US FDA import process: what to do to ensure that entries of your products proceed smoothly at the US port of entry.
  3. What to do if your product is detained by US FDA.    

       How to master Food Regulations of the European Regulations - Dr. Dominique Taeymans, FoodREG Consult, Switzerland  **  
  (מומחה לרגולציה של אירופה)

The European food regulatory framework is probably the most developed and most complete food regulatory framework in the world and indeed, it often serves as the reference for many other countries in the world. 

A good understanding of regulatory constraints allows to define novel fields of innovation and creativity and there are excellent examples for this: reformulation, labelling and claims, novel ingredients, etc. which also respond to consumer needs. 

Knowing European food regulations and how it has been constructed along the years allow exporters to the European Union to export easily by being fully compliant.

The presentation will summarize the most important aspects of EU food regulations: food safety, labelling and consumer communication, novel ingredients, hygiene and food official controls, … 

 This should lead to a sort of vade-mecum that food operators from third countries could easily follow and apply

  מר שאולי כצנלסון, סמנכ"ל כלכלה ושירותים מקצועיים, מכון היצוא

 

רב שיח" הזדמנויות ואתגרים לתעשיית המזון בשווקים הגלובליים "

בהשתתפות:  מר אבי גלברד, בעלים ומנכ"ל  גילרו

מר גלעד זילברברג, בעלים ומנכ,ל מאיר בייגל תעשיות

גב' קרולין נווה, מנהלת ענף מזון ומשקאות, מכון היצוא

מר אילן רון,  מנכ״לUSA  Kayco 

מר אדריאן סגמן, סמנכ"ל שיווק וסחר בינלאומי, כרמית תעשיות ממתקים

ובהנחיית מר מולי פלינט, מנכ"ל  FLINTEC

במהלך האירוע, ככל שיתאפשר, ישמחו המרצים מחו"ל להפגש עם המשתתפים.

 

בין הסוגיות המרכזיות שיעלו לדיון בכנס:

מהי אסטרטגיית החדירה המועדפת לשווקים בינלאומיים ? מהו מבנה שוק הקמעונאות הכשר בארה"ב ופוטנציאל של השוק הכשר? לייצא או לייצר בחו"ל? האם ניתן לחדור לשוק הכללי דרך השוק הכשר? איך השוק עובד ומהן הטעויות הנפוצות שעושים ? איך מתמחרים מוצר לשוק הרב-לאומי ? כיצד קובעים את המגוון ולמי יש סיכוי? מה המחיר של עליה על המדף? איך הקניין בחו"ל מסתכל על מוצר מישראל? מה דורשת הרגולציה ממוצר ישראלי ואיך עושים זאת נכון בפעם הראשונה? כיצד עובד מערך ההפצה?....

במתחם תתקיים תצוגה מקצועית של חברות וארגונים, ספקים ונותני שירותים בענפים הרלוונטיים.

לפרטים נוספים לאודות הכנס ניתן לפנות לדורון 052-569-0005 או למשרדנו 03-6955806