top of page
חיפוש
כיצד הצרכן האמריקאי מקבל החלטות בקניית מזון
אחד הנושאים המעניינים ביותר את חברות המזון, ואולי אף החשוב שבהם, הוא כיצד הקונים מקבלים את ההחלטה אילו מוצרים להכניס לעגלת הקניות ואלו...

Nativ Consulting
5 בספט׳ 2018זמן קריאה 1 דקות
30 צפיות
0 תגובות


חשיבות המחקר הסנסורי
חדשנות היא עורק החיים של כל חברת מזון. למעלה מ-4,000 מוצרים (SKU's) חדשים מוצאים דרכם אל המדפים מידי שנה. מאות מיליוני שקלים מושקעים...

Nativ Consulting
12 באוג׳ 2018זמן קריאה 1 דקות
29 צפיות
0 תגובות


המגמות העולמיות שישנו את פני ענף המזון
השינויים בהרגלי הקניה והצריכה של מוצרי מזון הולכים וגוברים ועימם נוצרת מציאות חדשה שלא הכרנו קודם לכן. מהרחבת המותג הפרטי, המעבר לרכישת...

Nativ Consulting
7 באוג׳ 2018זמן קריאה 1 דקות
28 צפיות
0 תגובות


תחליפים בריאים יותר למלח
תחליפים בריאים יותר למלח למרות הקשיים בהורדת אחוז המלח במוצרי מזון, מספר שיטות פותחו, חלקן הוכחו כמוצלחות, והן מייצגות שלושה גישות...

Nativ Consulting
7 באוג׳ 2018זמן קריאה 3 דקות
1,087 צפיות
0 תגובות


bottom of page